Wednesday, 10 March 2010

What if they found out?

I think I see Mrs P..


Oh Lord have you ever wondered what would happen if our um boys found out what we wrote about them?


(whispers) I want you to lick my...

Do you think they would be flattered, upset, outraged, laughing themselves stupid? I hope to God that it would be the latter as I like to believe that they haven't gone all Hollywood superstar on us yet and still have a sense of humour.




Rob, I swear, I never wrote a fanfic or ever enjoyed reading one about you...honest .... (fingers crossed behind back)


I mean we love our guys right? Right! We love them lots and we don't like it when people say mean things about them. Ok some of the stuff we write can be a little close to the bone, ha ha I said bone....aaaa yep sigh..

Chaps, its all meant tongue in cheek (I prefer cock in mouth) but I guess that expression will do.


I love you Robert, this token of my DNA will prove it to you my preciousssssss

(who said fanatic)



I kinda think Jasper would be like "I did what...how many times?...Cool"


You can see it in his face he's thinking "Awwww man, Mary made me butt fuck Carlisle"


Mary....why?


Then of course, the things that poor Robert has been forced to do in the attic, TigerLily and Z Any Mouse are not gentle beings. I'm a pussy cat...(what??!!!) I'm always hosing the guys down, tending to their um needs. Supplying lube, fresh towels, rubbing oil into their hot little bodies..


Nibs, I still got liquid latex on me hun


Shut up gimp, else back in the box you go...oooh sorry, I didn't realise you ladies were still here. Um sorry darling, be right with you (where's that bloody bull whip)

So do you think our guys would take it all with a pinch of salt. I mean if they weren't famous would we be blogging about the hot guy called Rob who worked in the local sex shop....mmmmmaybe but probably not.


I dreamt I was a famous movie star with ho's blogging about me and shit



Haha, so what you reckon, would they pissed off or pissing themselves if they found our blogs?


35 comments:

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Oh God, I need coffee...

Mrs. P @ TwiBite said...

I think we are fooling ourselves if we believe they haven't seen us!!!! I'm 99% sure they have found twitarded...and we are on their blogroll...so we can do the math. LOLOL!!
You don't mind if i stole that Jasper pic with my name on it, do you?? I think I am going to put it in my wallet. LMAO!!!!
I love this place!!!!!!!!!!!!!
XOXOXOXOXOXO

W/V--calamari....?!?! Now we're into squid dishes?????

Mary said...

PMSL fab post again Nibbles. I'd like to think they would see the funny side. Hopefuly PFach has an excellent sense of humour after his anal sex encounter the other week ;)

Jelena @ Twiholic said...

What. The. Fuck. Did. You. Do. To. Peter? OMFG! You girls are insane. CFF seems to bring the worst in us, LoL. And me likey.

Nibbles, I thought I was in the attic up as well. You bloody ho, some twin sister you are. You forgot about me. Whaa, whaa! :p

@Mrs.P. - it would be ludicrous to think that they haven't at least looked themselves up on the internet. I honestly don't remember what I typed in google when I found twitarded. It don't have to lead them anywhere but there, you know. Just look at JJ's post today.

Generally, I think they would find it fun and hilarious and would be flattered. There's no reason for them to be afraid, unless someone actually starts stalking them. *coughNibblescough*

TwiWeasel said...

I'm going to guess that they are a bit flattered, and yet disturbed by what we say (and make them do during CFF...Muahahahahaha!)

Dangrdafne said...

I think they all would laugh like crazy and then look behind themselves to make sure one of us isn't there ;)

Banshee713 said...

I think KLutz, Jacksper and PFach would be flattered and/or laughing their asses off but Rob would be embarrassed as fuck. Complete with blushing, nervous smiles and hair-pulling. Sigh.

I found Twitarded because someone told me to google the vampsicle. It's only a short leap to your sewer of a mind, Nibbles...not that we'd have you any other way ;)

TooMuchCoffee said...

Jacksper and PFach would laugh - I think they're both just cool like that.

KLutz would enjoy it and probably keep coming back to lurk and see what Jelena is up to every day. In fact, I wonder if he's read about her dream yet today...?

Rob, poor overwhelmed, embarrassed Rob. I think we are part, if not all, of the reason he is afraid to go out in public now. He has 3 bodyguards for cripes' sake! I mean, seriously, those twitchy skinny little teenie girls are no real threat. But us full grown women are a force to be reckoned with...one or two of us could easily take him down.
Yeah, you better watch your back, love. We're cuming for you! muwahahahaaaa

Jelena @ Twiholic said...

@TMC - Good lord!!! It never occurred to me that Kellan could read about that dream. I hope he does. :D

LMAO - VW - "scare"

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Thank you ladies and gentle ho's, been so bloody busy at work its unreal, although I was texting Stan on and off most of the day and checking stuff on FB and looking at the 10 second trailer teaser for Eclipse. 10 seconds are they fucking kidding me? I can't get THAT excited in 10 seconds.

@Mrs P-you're gonna put it in your wallet, why am I not surprised and I totally believe you are going to do that lol

@Dafs-I feel the presence of mini e is getting closer...closer..closer I just know he is going to be here in a day or so...well I hope he is, I hope he hasn't met Chimpsten somewhere and run off with her (gulp)

@Jelly, I totally forgot I'd let you in the attic, sorry babes, Mary made Kellan shag Peter up the arse (points finger-totally her fault, nothing to do with me...I don't think it was anyway)

@Banshee I think they would all be pretty cool, I think Rob would be a teeny weeny bit embarrassed but after he got in the tree with that american guy for his talk show and took the piss out of himself maybe he would be ok with it.

@TooMuchCoffee-I needed you this morning lol, I couldn't have a coffee till like after 9 am today, it was excrutiating although that first one tasted almost as good as Robert dipped in chocolate-Oh YUM!!!!
I used to do a bit of bouncing back in the day so I could maybe take out 2 of the body guards on my own, I know shit about taking down guys haha, then its a hop, skip and kick the other dude in the balls, grab Rob, fling him over my shoulder and promise my undying lust for him whilst he's tied to the bed-Perfection!!

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

I'm gonna read about this dream now lol-waves at jelly babes x

Mary said...

Wooooooooooooooooooohoooooooooooooooooo

A 10 second clip of Eclipse
Eclipse

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

PMSL I know-I couldn't even get my pants off before it was over...

Mary said...

@Nibbles ROFL

Dangrdafne said...

@Nibbles - I didn't even think that MiniE might meet Chimpsten along the way and run off with her, um it, um er the chimp! But I doubt it, he really wanted to meet you, so I think you will win out!

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Dafs-I think he knows where he will be appreciated the best, chimpsten would just use him the beyatch LOL

Jenny Jerkface said...

I'm pretty sure RPattz would be fucking horrified if he knew certain things I've said about him. Or wanted to do to him. Or his trailer, for that matter.

LMAO!

Great post!! :)

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Jenny Jerkface-one of the women who inspired me to comment so much they gave me a job on the board pmsl

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

actually that came out really sarcastic lol it was meant as a compliment

TwiWeasel said...

@ JJ - Now that I think on it...I agree with you. I mean some of us have talked about pooping in his friggin trailer! *rolls eyes* Sheesh!

TwiWeasel said...

P.S. I am in mourning...my beloved Corey Haim has died. *sniff*

Honolulu Girl from Trueblood Twilight said...

I think they laugh about it all, and it's true, you don't think baby Taycob hasn't googled himself?
Now as for the many hilarious posts out there, I'm sure Rob has seen a few, and remember when Rob said in GQ that he's read a few fanfics out there, and called them "hard core" Yup, he knows...

Z Any Mouse said...

@HG - Rob said he's read fanfic? Maybe that's what gave him the idea to go for a movie like Bel Ami, complete with orgy scenes. Hmmmm.

@Jelena Twiholic - Of course you're welcome in the attic. TLR and myself are going to need some help when Nibbles gets out of control and starts hogging all the prisoners for herself. A little duct tape, rope, handcuffs (oh wait a minute, those are our toys), umm, some rice should do it.

Becky said...

Fab post Nibbles!
I think they would be horrified by some of it, lol! Especially the manips, no matter how flattering they are!!

@HG I wonder if he has read any where Edward & Jasper get it on, or Ed/Jasp/Bella!!

Z Any Mouse said...

@TwiWeasel - So sad about Corey Haim. With all his successes, he had many excesses and struggled through life. RIP

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Z any mouse-that rice was evil, it tried to choke me, I'm gonna go eat some more lol....carefully!

Z Any Mouse said...

@Nibbles - Please be careful, the attic would not be the same without you. Plus, you're the only one with a key.

Banshee713 said...

@Nibbles: Pfft, you don't think he'd be mortified reading about all the things you'd do to him in your attic?! Well, mortified or terrified...

TwiWeasel said...

@ HonGirl - Hmmmm...I wonder what Rob's read. Perhaps one where he's Naughty Prince Edward? *grin*

@ Becky - I immediately thought of the manip with Rob kissing Jackson...Bwahahahaha! Oh, and IDK if Rob has read any E/J/B fics, but I sure have and lemme tell ya...TwiWeasel likey!

@ Z Any Mouse - *sniff* He was my favorite of the two Coreys! He could have gone so far if he'd just kept away from the drugs.

Becky said...

@TwiWeasel Yes, me too, lol! I love a bit of DP with E&J!! (as you can tell I have been at the wine!)

Stacked Like Sookie said...

I've often wondered that. I think they would all find them a pisser except maybe Rob who I think would be a little embarressed. Remember how embarresed he was in Detail magazine. Poor love.
Hey @becky where's those E/J/B fics? Start talkin'girl!
RIP poor Corey Haim. I hadn't seen that. What happened to the poor thing? I'm presuming drugs? Sad.

Stacked Like Sookie said...

Oh yeah, I'm supposed to be at Remember Me NOW but I got caught up at a fucking school excursion with my daughter. Stupid teachers said we'd be back an hour before we did.
Great post @Nipps, your photomments never fail to make me laugh. Why do I always think "gay" when I see a photo of Kellan? Seriously lusting after Jasperpants lately, yum.

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Banshee well I'm kinda hoping he wouldn't be mortified, turned on yes, mortified no pmsl although the gimp and liquid latex and box comment kinda gave it away-oops my bad. I would be kindish to him I would love him and pet him and call him George

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Sookie-yay Sookie! I am sooooooooooo enjoying TB at the moment, epi 3 tomorrow-Wooot!

twilightcupcake said...

This does occasionally occur to me for some reason. I think about how I would feel if it was a bunch of guys talking about doing those things to me. For some reason if they were all hot then it would be okay.
Since we're all hot I think they would be fine with it.