Wednesday, 17 March 2010

Vanity, vanity, all is vanity-7 Deadly Sins

You're so vain; I bet you think this post is about you


" I am the only person in the world I should like to know thoroughly" said Oscar Wilde. I actually like some of Oscar Wildes sayings, funny as fuck at times...


Anyhoo Vanity, another step along the 7 Sins, only a couple left now. So what does it mean exactly? Vanity is the quality or state of being vain or want of substance to satisfy desire...Oooo interesting wonder where that's going to lead me to heh heh. What do you think?


The boys of course, need something of substance to satisfy my desire hmmm nom, nom, nom, nom, nom Robert!!!!! (and to a lesser degree Jaksper pants, Klutz, the Doc and even the dog. Sorry Stan Beacob)





Yeah I know its a manip but its his face and its a bloody good one and it satisfys my desire somewhat lol. I can imagine that its me he's reaching out to, pulling me back to bed, sigh...


oh yeah, that's it, desires met....

There are 2 sides to our Jaksper naughty

and naughtier...I like Jaksper...a lot




Kellans growing on me hugely


It may be something to do with the huge er, well you know hehe


Then of course there are the Vanity Fair pictures
which just make me melt whenever I look at them


Yeah I'm waiting for you

he's waiting for me here too sigh

and this has gotta be one of my all time favourites NOM!


Actually none of the guys seem particulary vain, they all wander around doing their own thing normally. I don't think I'm vain, given the choice I rarely wear make up, probably because I was plastered in it in my goth days. I do however love my deep red lipstick and I hate it if my hair won't go right, really pisses my whole day up the wall that does.


So is there anything that you're particularly vain about? If I ever come into money I'd probably get my eyes done LOL, yes I would...

20 comments:

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Oh yes if I ever win big money Id get sucked, plucked, primped, nipped, tucked and fucking medically enhanced but in a good way not a Mickey Rourke or the bride of Wldenbeast or whatever her name is lol

Stacked Like Sookie said...

Of course I'm fucking vain, my blogger name is all the proof you need! I left you a comment on the last post Nibbs but like always I'm late to the party. Your boys are adorable. XX

twilightcupcake said...

I like the rob reaching out manip too. They don't seem vain at all. I could make a whole list of stuff to change. Choosing just one is too hard.

Stacked Like Sookie said...

Oh yeah & Kellan needs to buy some supportive jocks, not that I mind seeing him jogging commando {{shivver}} but I'm sure it can't be healthy for the boys! I'm having serious lust issues with Jasperpants lately & I know it's a manip but pic's of Rob's hands (& tongue {{shivver again}}) do things to me...

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Stacked lol but you're naturally stacked aren't you like me, although I wouldn't mind the puppies hoiked up to beneath chin state again...sigh
I commented on your comment on yesterdays post lol
@TC-hey TC, how you doing, how's Hong Kong? I always wanted to go there! The boys don't seem vain at all do they, half the time Rob seems a bit uncomfortable with all the primping he has to go through for magazine shhots, although he does put up with it all very well. He seems very grounded for 24, I was completely off the wall at that age, took me another 2 years to land on earth and get my shit together even though I was married at 21. Huh-Uge mistake!!!!

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Sookie-Kellnas junk jogging-oh my, my eyes are watering for the gonads big time. I can't even do a star jump without the puppies being restrained, I'd have black eyes!!

Stacked Like Sookie said...

Yeah mine are natural but I'm not as stacked as you! I could be flat chested for all you know! LOL!
No for such beautiful boys they do seem to not be vain and all seem to be very down to earth.

Jelena @ Twiholic said...

I don't have one vain bone in my body. Seriously. Now, I don't think either of these boys is vain either.

I'm really lurving Kellan lately. I can't help it. I'm falling for him big time. I'd love to meet him, just so I could land back on my ass.

Becky said...

Morning ladies! Oh Nibbles, if you post thos VF picks I am ruined for the rest of the day!! I have the mag hidden in my bedside drawers, I get it out for a sneak peak before hubs comes to bed, lol!
I don't think I am vain, well not really. If you saw me on the school run you would def think I wasn't vain! The worse I look, the more people I seem to meet. But, I agree, if I won a shit load of money I would have a few things tweaked!

@Nibs Star jumps, lol. I have to wear the mother of all sports bras to keep mine in check.

Musing Bella said...

Well, today I have a huge zit on my chin, so I'm feeling vain about that.

The guys don't seem vain, which, IMO, makes them hotter. Also, this post, combined with the Hockeyward update I just read, have all but ruined me for being able to focus at work today at all. ;-)

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Musing Bella-oooo Hockeyward-Yes! Isn't he just yummy...

@Jelly I hope you get your wish one day!!! Not falling on yer bum but meeting Klutz.

@Becky-sports bra's - ack!

Dangrdafne said...

@ Nibbles - if you win boatloads of money, you are not getting anything fixed... you are coming to visit us all!!!

I would love to say I am not vain but I know I am about my own looks. I hate thinking I don't look good/right but then I don't really know what that is. I always think I am trying to look good for others but really it is just for myself and I am one tough critic. Harumph!

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Dafs-I will be there with bells on to see everyone-whether surgically attached or not I don't know LOL

I am my biggest critic, I always try keep out of pictures and worry I look too fat, too old, too tired, too blah, blah, blah, yep insecure about my looks, Mrs P and I had this conversation already-ugly duckling syndrome-but when my ma says the type of things she did on sunday to me, which she does and has been doing all my life then you can see why. Some folks know about this latest faux pas on her side already but bear with me.

Ok I haven't straightened my hair, its a curly as a clowns ass and a wee bit mental looking but oh well, no time. My ma says I like your hair like that...I'm like woah, compliment, I do my usual dodge and say its a mess.
She says no no it looks good... (double woah) it takes away from the plain-ness of your face and makes you look quite (quite?) pretty...
Me-thanks ma, no really, thanks and she's like yeah no problem.
Jeez do you see what I mean, that and telling every boyfriend I ever had that she despaired of me until I was 16 as she thought I would never blossom or that I was a weird looking child.
Phew-that's off my chest now-great weight-you see why me and ma...we don't gel-miserable cow LOL or harumph as Dafs said!

Becky said...

@Nibbles I still can't believe she said that!

Mrs. P @ TwiBite said...

VANITY!!!!! love the photos. I imagine it was hard to find any true "vain" photos, as there aren't many of them looking in mirrors or brushing thier hair...PMSL!

I'm terribly vain on some days, and on others I am not...at all. I'm one of those moms that would throw a jacket over her robe to drive her kids to school...but on other days I spend way too long working on my make-up in the mirror. I do love my make-up...so I guess I'm the most vain about that.
XOXOXOXO

TwiWeasel said...

I'm vain about my contacts...I hate wearing my glasses. But I've sucked it up and have worn them for the last 6 weeks or so because I had a stubborn eye infection in the beginning of February, and I'm afraid to mess with my eyes too much yet. Someday, I will get lasik surgery and not have to worry about it.

Honolulu Girl from Trueblood Twilight said...

@Mrs P, that's not vain, that's just being a hot mama!
I wouldn't say I'm vain. I do like my make up, and I actually don't mind doing my hair. I have a fettish for perfume and ... Maybe I should just say, I love being a girl.

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Ok, my fault I completely forgot about it but um well I had 2 people in mind for winner of last weeks Friday fun 6 but as I know one isn't so keen I picked Too Much Coffee, I have emailed her and asked for questions, whether she gets them out in time or wants to do it I dunno but I have been in touch with the 2nd/1st winner and she has sorted out questions so we will see what happens lol. I'm so bad I know, I know, craptastic me!!!!

Stacked Like Sookie said...

Nibbles that's just heartbreaking about your mum. I had the most amazing mother in the world who went to heaven when my son was 6 months old. It's neary 15 years & there's not a day that goes by that I don't think about her, miss her & cry (which I am now) & I fell for anyone who didn't have the sort of mum I was lucky enough to have. All the nasty comments came from my father & I'm sure all my insecurities came from that & being bullied at school. Sorry I didn't mean to winge I just can't undertand people being horrible to their kids.

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

@Sooks-Its ok, I'm used to it, it hurts sometimes cos she can be way mean and I don't know why she does it but oh well. I know she has had a hard life but mine ain't been exactly a bed of roses pmsl and I'm still laughing and being optimistic. I think she passed on her negative side to me when I get depressed I really really get down in the dumps and thats her. The kids says if I turn out like grandma I'm going in a home LOL. I am determined not to be that woman I can tell you!!