Thursday, 14 October 2010

It's the Freakin' Friday Fun Five....

Well dayum, what happened last week? Um the Friday Fun Five kinda zipped on by us didn't it?! In our defence....and I wouldn't say this would stand up in a court of law or anything...but Um, we were sick. Our best friend's sister's boyfriend's brother's girlfriend heard from this guy who knows this kid who's going with the girl who saw Us pass out at 31 Flavors last night. It's pretty serious....



Yeah Like She said!


Actually We (Team Edbrella) forgot...the person that won (who was it again?) didn't get in touch with any of us and well anyway so we have no one to do the FFF.....or do we?

In the words of Dani....who you gonna call? Nibbles!!!!! Yes I volunteered to think up some questions and throw a few pictures together!


and here I am...yeah right, someone sent me this the other day as a representation of my nickname Scarlett...I did once have black hair but I kinda looked like Alice Coopers daughter...not a good look! So following on from that....


1) Do you have any hair disaster tales? If so do tell, if you can link photographic proof to your answer then please don't let me hold you back...hehe


Yup, that stylist needs seriously spanking with a curling iron for the little Lord Fauntleroy look!


2) We all adore Rob (well the majority of us do) but have you got a pop/rock star/musician (not Rob Lisa or Jackson, Mrs P) that you fancy the bejeebers out of? Who is it?.....don't be embarrassed, let it all out...

Oh Dave...in the the words of the Troggs (60's band) Wild thing, I think I love you


3) I love horror films, I don't know what it is about them but I can watch Zombie films forever and a day, but I have a secret....um (looks around) sometimes I think, you know, this shit could happen and I wonder how I would survive...I actually have a Zombie survival plan...yup I'm weird I know. So in the event that you were ever in a major disaster, zombies, aliens taking over the world, Jurassic Park, zombie bunnies, er Vampires (bad ones) trying to get you how do you think you would survive? Have you got the edge, the nerve to keep your shit together, save yourself and your family?


I feel zombie rabbit stew coming on!


4) Hairy guys! I like hairy guys not like the dudes with the werewolf thing going on but I like hairy chests, like Robs. I'm not saying I wouldn't wanna press myself up against Kellan's or Jakspers hairless chesticles but I like something to run my fingers through...which way do you swing...hairy or non hairy?


Oh me oh my, just let me follow that happy, hairy trail (fans self)


5) Horses Arse! Time to make you think...pick a song that reminds you of me or describes me, for those ho bags that don't know me yet, just guess, give it a go, she who dares wins Rodders! (For you foreign types, I'm sort of quoting Del Boy from Only Fools and Horses, classic British comedy!!)


Hehe, couldn't post the actual video as GreenDay have protected it but this is what I'd pick for myself lol

Have fun ho-lio's, catch you on the flip side xx

Ps...I went shopping for a wedding outfit the other day...I got one but I picked up a great necklace and brooch set...hehe



Oh yeah and I am wearing to the wedding even if it is in some real fucking expensive place opposite Windsor Castle...in the words of Futurama's Bender, they can bite my shiny metal ass!

14 comments:

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Can't wait to see some of these answers lol. I ask some weird questions...

Mary Edbrella said...

Ooh i'm first :) I may pass out during answering as i've not eaten owt today
Here goes
1) Do you have any hair disaster tales? If so do tell, if you can link photographic proof to your answer then please don't let me hold you back...hehe
No photos i'm afraid but I did go blonde in my youth. It wan't a good look on me and the fashion at the time was bright red lipstic. Niiiice ;)

2) We all adore Rob (well the majority of us do) but have you got a pop/rock star/musician (not Rob Lisa or Jackson, Mrs P) that you fancy the bejeebers out of? Who is it?.....don't be embarrassed, let it all out..
Bobby Brown still makes me go all funny. He was my first true love *sigh* I love Usher too but i'm gonna have to bag him cos he's got a fuck ugly nose!

3) I love horror films, I don't know what it is about them but I can watch Zombie films forever and a day, but I have a secret....um (looks around) sometimes I think, you know, this shit could happen and I wonder how I would survive...I actually have a Zombie survival plan...yup I'm weird I know. So in the event that you were ever in a major disaster, zombies, aliens taking over the world, Jurassic Park, zombie bunnies, er Vampires (bad ones) trying to get you how do you think you would survive? Have you got the edge, the nerve to keep your shit together, save yourself and your family?
Sarah you are one major freak, but we luvs ya ;)
Hell yeah i'd kick some zombie, alien, vampire ass! I'd fight to the death for my family. Bring it on freaks!!!

4) Hairy guys! I like hairy guys not like the dudes with the werewolf thing going on but I like hairy chests, like Robs. I'm not saying I wouldn't wanna press myself up against Kellan's or Jakspers hairless chesticles but I like something to run my fingers through...which way do you swing...hairy or non hairy?
I don't mind a bit of a hairy chest but if Mr Mary's back hair grows much more, i'm pinning the fucker down and epilating him!

5) Horses Arse! Time to make you think...pick a song that reminds you of me or describes me, for those ho bags that don't know me yet, just guess, give it a go, she who dares wins Rodders! (For you foreign types, I'm sort of quoting Del Boy from Only Fools and Horses, classic British comedy!!)

Supermassive Black Hole -Muse
ROFL not referring in any way to your fanjita obv, mostly because whernever it's on the radio the text CHOOOOOOON!! flies around ;)

Good Q's hun xxx

StarlitViolets said...

First off - Nibbles - you should be ARRESTED for posting that horrible pic of Rob! UGH!

Now that I've gotten that out of the way, I can proceed answering questions.

1. Hair Disaster.

I've been coloring my hair in some capacity since I was 15, so I've had many hair debocles, but there was one that actually had me in tears.

I was going from a bright red w/tinges of pink that made it look a bit magenta but still red. Well - one day I decided that I'd outgrown that and asked my hairdresser for a change. The first step was to bleach it out. Well - when she turned me around, my hair was baby pink!!! And she acted like she was all done! I just started to cry. My work was gonna KILL me! The barely tolerated the red, but light pink was NOT gonna fly. And I looked ridiculous!

In the end, she dyed over it with a brown and it was fine. :)

2. Rock Star Hottie.

This is a tough one, especially considering that I tend to love Dave as well! LOL! But in the interest of not copying the Nibmeister, I'll go with...

Nope! It's gotta be my favorite ex-Nirvana, Foo Fighter front man: Dave Grohl!

3. Zombie Survival.

Let's just face it, I'd get eaten first. Between my health issues and general lack of fitness, I'd be screwed. The only thing that MAY save me is the fact that Mr.SV would be more than capable at not only surviving, but dragging my ass along.

4. Hair or No Hair.

I choose the middle. Not Sasquatch, just a bit of hair. I'd take anything varying from that to bare. Kellan's shaved down hairless bod is more than welcome in MY house.

5. Horses Arse!

The song that keeps coming to my mind for you Nibbles, is Tainted Love! LOL! I don't know why, but I find it hilarious! I just picture you with your sexy curves and blond locks in a pair of red high heels, circling a poor tied-up Rob in a chair. LMAO! You naughty girl!

Well - that's me done. :) Great questions, Nibbles! And I'm sorry the winner I picked didn't show for last week. :( I'll pick better next time - promise.

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Ok I decided I better come do my own FFF seeing as we're a bit thin on the ground. Think I better hussle some asses over at Ho HQ!!

1) Hair disasters-I so wish i had the picture of me with some of my hair do's, I lost a lot of photographs when I ran off and left my ex arsehole but nevermind. As i mentioned in the picture caption I died my hair black, I had held off from that for so long cos all goths have black hair at some point...so I gave in and it was ok when i had all my make up on but at 6.30am at work I had no time for make up. I looked so ill as I was pale anyway and the black enhanced it. So I decided to wash it all out, after 4-5 shampoos later it was kinda dark green...and I loved it lmhao. I also really loved it when I accidentally did the baby pink. I really wanna do pink again but at 43...hmmm maybe some streaks??!! Yeah???
Oh SLV, it is the only bad pic of Rob I could find really lol

2)Rock star hottie-SLV Dave is a man for many, sigh, he's so nice toooo and he loves his wife and he's funny and amazingly talented. He was really nice when I met Nirvana back in the day (I keep throwing it out there, don't I, hey I gotta have a little slice of fame) I also kinda like Anthony Kiedis, Mike Patton (when he first joined FNM) Steve Harris (Iron Maiden) John Sykes (Tygers of Pan Tang/Whitesnake/Thin Lizzy) I loved those long haired rock boys nom nom nom....

3)Zombie Plan-Ok so hopefully the zombies will be all shuffly like in Shaun of the Dead and not super fuckin quick like 28 weeks later (those guys were like sprinters!)
that way I can lock the 2 doors, run upstairs with my dog (you must have a dog!!) pull the steps out of the attic (not the damned one)gather kids, dog, husband up and into the attic, pull up ladders and lock loft, I of course have supplies up there (not in RL, I'm not THAT weird)also I do have a huge window that opens onto the roof so we can escape over the roof tops away from zombies. I will also be armed with lots of knives, baseball bats and stuff to kill their asses dead (er) Remember, trauma to the head people, do not waste time with anywhere else!!!! See you on the other side...stay strong!!! PMSFL

4)Hair or not to hair, that is hte question-I have already said I like a hairy guy, Dave G is hairy, Rob is hairy, OMG Huge Ackman is hairy (nom) but Alex Skarsgard, Kellan and Jackson are not-I therefore plump for I'm a swinger! (in the hair stakes)

5)Song for me-Basket Case is a pretty good one for me, I think it describes me nicely. Also theme song to TB-I wanna do bad things yup yup that also.

So that's that, I'm gonna go smack a few fannies at Ho HQ now lol

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

SLV- I love Tainted Love, Soft Cell were huge in my teens, so I know all the words and I can relate to it lol. Well done you xx

Mary-yes the choons start flying on the test when Super Massive Whack a Mole comes on!

Stan said...

1) Do you have any hair disaster tales? If so do tell, if you can link photographic proof to your answer then please don't let me hold you back...hehe

Oh yes, I had a perm from being 11 to about 18. Combined with scarves in my hair and hair combs...uh yeah, not a good look lol!

2) We all adore Rob (well the majority of us do) but have you got a pop/rock star/musician (not Rob Lisa or Jackson, Mrs P) that you fancy the bejeebers out of? Who is it?.....don't be embarrassed, let it all out..

Nope, nobody springs to mind. I'm sure I could come up with a list if I thought hard enough about it though. Ooh, yeah, JT would get it, after I made him dance for me.

3) I love horror films, I don't know what it is about them but I can watch Zombie films forever and a day, but I have a secret....um (looks around) sometimes I think, you know, this shit could happen and I wonder how I would survive...I actually have a Zombie survival plan...yup I'm weird I know. So in the event that you were ever in a major disaster, zombies, aliens taking over the world, Jurassic Park, zombie bunnies, er Vampires (bad ones) trying to get you how do you think you would survive? Have you got the edge, the nerve to keep your shit together, save yourself and your family?

Nope, I'd panic and cry I reckon. I'm a marshmallow.

4) Hairy guys! I like hairy guys not like the dudes with the werewolf thing going on but I like hairy chests, like Robs. I'm not saying I wouldn't wanna press myself up against Kellan's or Jakspers hairless chesticles but I like something to run my fingers through...which way do you swing...hairy or non hairy?

I don't mind a bit of hair, in fact I prefer that to smooth I think (tries to cast mind back to when Mr Stan was 20). Too much isn't a good look though. Rob's is just about perfect, but I wouldn't discriminate against any of the others based on their hirsuitness.

5) Horses Arse! Time to make you think...pick a song that reminds you of me or describes me, for those ho bags that don't know me yet, just guess, give it a go, she who dares wins Rodders! (For you foreign types, I'm sort of quoting Del Boy from Only Fools and Horses, classic British comedy!!)

Ooh, I'm going with Pink, 'So What'. I think the whole attitude of the song rather than the subject, reminds me of you. You're a strong, independent woman :o)

Nice one Nibs!

Becky said...

1. First of all, how could you do tat to him! I just can't look!!
I don't think I've had any majore hair disasters *thinks hard*, unless you count when I used to dry it with a diffuser *cough*, yeah not such a good look.

2. I have a think for John Bon Jovi and Harry Connick Jr. I'm sure there are many others, but those two have stood the test of time, lol.

3. No,I have no plan, I refuse to think I could one day be surrounded by people eating other people's intestines straight from their bodies. Just no. lol.

4. Mmm I don't mind a little ( I stress the word little) hair, but I would prefer none, i have to say. Hubs seems to have got more hair with age, I am trying to persuade him to let me wax or shave him! Suprisingly he said no!

5. Oooh I can never think when put on the spot like that!! it would have to be a feel good song, as you very rarely seem to be anything but happy & cheerful. I think Ill go for, ooh I know.... Girls Just Want to have fun - Cyndi Lauper.

Nice quote, I love Futurama, lol.

Becky said...

OOh I think the TB theme tune is just perfect for ou Nibs!!

Becky said...

@Mary, Dan's back gets hairier (is that right?) every year! Like a birthday treat, not.

TheonlyMrs(Kassie)Cullen said...

1. I used to box die my hair blonde... it looked like I had a Funyuns bag on my head... don't know what those are... http://www.fritolay.com/our-snacks/funyuns-onion.html
Disaster! No one told me how bad it looked for four freaking years until I got a stylist. I heart her hard for telling me the truth and fixing my mess.

2. I want to hump Adam Levine's brains out... lead singer of Maroon 5 I'll provide a link to this hot piece of ass... http://www.mtv.com/photos/vma-fandemonium-a-concert-to-benefit-lifebeat/1568758/2586878/photo.jhtml

3. I would survive by going all Bill Murray in Zombieland... if you can't beat em join em or at least make them think you are one of them minus the whole being shot thing.

4. A guy can have hair it just can't be a lot. I don't want to feel like I'm petting a dog or a gorilla when touching a guy without his shirt on.

5. Wild thing.

Dangrdafne said...

1. Hair - when my hair was really short and I asked for a trim from someone who wasn't my regular cutter - she butchered my hair - I mean butchered. My regular cutter teared up when she saw how bad it was.

2. Country singer Josh Turner - not only is he cute as anything he has the most gorgeous bass voice mmmmmm

3. I actually think I wouldn't make it but then I also know my survival mode is crazy and would probably take over and I would save me and 100 other people LOL

4. No hair or very very little.

5. Yakety Yak for funny
Beautiful by Christina Aguliera but only the chorus and all the other songs others have mentioned. Hmmm I think of Nibbles alot :) tee hee

Banshee713 said...

Hey haven't been around the twidom for a bit and then I go to do the fff last week and there wasn't one. Waaaaahhhh!
Ahem. I'll answer first...

1. No huge disasters. As a teen it was pretty frizzy but that's about it. I quite like having black hair (on my head-having it everywhere else majorly sucks balls) so no colour mishaps.

2. I think I have more rock star crushes than movie star ones. Dave Grohl - niiiiiiiice, Nibs. I also like Chris Cornell, Anthony Keidis, ooooh and Chris Wolstenholme from Muse. Mmmmm... I have a bit of a thing for Billy Joe Armstrong too. Can't explain it, I just do :)

3. As much as I'd like to think I'd be all badass, I know I'd be one of the first ones to die. I'd be running away, then I'd get an asthma attack, keel over and get eaten. The end.

4. Hairy guys remind me of my dad, which is just all kinds of fucked up, so I prefer smoothies. A bit of hair, like Rob's (mmmmmmmmm.....) is fine, but too much more than that's a nono.

5. Green Day's Basket Case. No fucking contest, ya nutjob!

Mrs. P @ TwiBite said...

Hello ladies! Long time no fun five...here I go.

1) I've had bad hair cuts where the top was too short and it curled up and made me look like a poodle. Bad memeories.

2)Brad Pitt...major crush. Still have it. And Rob Thomas...still will buy anything he's selling.

3)I've dreamt of more attacks by chainsaw than I can tell you and each time I panicked and rolled into a ball. So, I have no other plan than that. lol!

4)Mild hair...a "smattering" if you will.

5)Hmmm...this is a toughy. I'll say Crazy by Aerosmith....you little vixen you.

NibbleitPattinsonakaNebilet said...

Dangrdafne wins for her crazy survival skills and saving the other hundred....our brave leader, I salute you lol